زندگی پر از عشقم

مسافرت

نی نی عزیزم میدونی من و بابائی از تاریخ 16 تا 22 آبان ماه 90 رفته بودیم جزیره کیش عزیزم اونجا خیلی بهمون خوش گذشت و ضمنا" از اونجا برای گلمون حسابی خرید کردیم میدونی پتو و ست حموم و کفش و اسباب بازی خریدیم نازگلم اینقدر وسایلات خوشگله یک عکس از مامان و بابا هم به عنوان یادگاری از مسافرتمون گذاشتم .
27 دی 1391

نوروز 91

سلام سلام سال نو مبارک بازم میخوام مسافرت مشهد در سال ٩١ رو تو وبلاگم به یادگار بنویسم . در سال ٩١ از اول تا پنچم عید امام رضا طلبید و ما هم رفتیم پابوسش . بازم از اونجا برای گلم اسباب بازی خریدیم . ان شاء الله قسمت همتون بشه برین یه عالم دیگه ای داره بشینی تو حرم با همسرت با عشق زندگیت برا زندگیت  دعا کنی نماز بخونی . ...
27 دی 1391

خدایا شکرت

سلام سلام بازم میگم خدایا شکرت خیلی وقته سر نزده بودم به وبلاگم اومدم اینجا باز از خاطراتمون بنویسم بلاخره خدا جور کرد و ما هم رفتیم سر خونه زندگیمون خدایااااااااااااااااااااااا خیلی دوست دارم که کمکون کردی بریم خونمون و همیشه کنار عشق زندگیم باشم . 5آبان عید قربون ما خونه عشمونو چیدیم و 12 آبان روز جمعه مراسم کوچیک ولی خیلی خوب و شادی به لطف خدا داشتیم و 13 آبان که عید غدیر بود خدا خودش جور کرد و با عشم رفتیم شیراز و 20 آبان اومدیم سرخونه زندگیمون . خدااااااااااااااا خیلی دوست دارم .
27 دی 1391
1